my drunk ass pls rate :)

amateur ass

[Total: 1065    Average: 4.3/5]
please rate my ass, will post more if y’all like it

«« Previous post
My forthteenth sexy ass post
Next post »»
Round Asian Ass

41 Comments for my drunk ass pls rate :)

  1. Duke on December 22, 2017: (Reply)
    Perfect, Tight Ass. Love it!
  2. Joel on September 8, 2017: (Reply)
    big guys love big girls!I would bang her against that wall till she ends up begging for MOAR!
  3. dave on March 12, 2016: (Reply)
    love your lips
  4. len_diesel@hotmail.ca on June 22, 2015: (Reply)
    Have a few drinks. Turn around…
  5. len_diesel@hotmail.ca on May 31, 2015: (Reply)
    Bingo. We have a winner. Number 1…
  6. cyotekid_2000@yahoo.com on April 13, 2015: (Reply)
    your ass is perfect but what is the other thing
  7. dirty garry on May 10, 2014: (Reply)
    damn, bend over gurl
  8. domP1985@gmail.com on March 18, 2014: (Reply)
    would love a close up of those lips
  9. HELLBILLY on November 5, 2013: (Reply)
    love the pouting lip
  10. Big JT on June 10, 2013: (Reply)
    Yeap this ass I love
  11. wascana2013@yahoo.com on May 21, 2013: (Reply)
    awesome body post more
  12. skinny on April 21, 2013: (Reply)
    Love the elephant ears
  13. fletch on April 15, 2013: (Reply)
    I like! Love to tickle what’s hanging between your lovely thighs with my tongue!
  14. billguru1@gmail.com on April 12, 2013: (Reply)
    It would be hard to imagine anything better than this!
  15. poolstud10@yahoo.com on April 11, 2013: (Reply)
    holy shit i know that ass…dollars to doughnuts says she is from southern illinois
  16. Snowman on April 11, 2013: (Reply)
    I would like to tongue the Lo hanging fruit you have.!!!!! Please.!!!
  17. Snowman on April 11, 2013: (Reply)
    Perfection
  18. Jake on April 11, 2013: (Reply)
    HOLY SHIT/DAM/OMG/STUPENDOUS
  19. dd.eddie on April 11, 2013: (Reply)
    Hot! ok for you to be drunk but the picture taker should be sober and muck closer with a clearer picture. lol
  20. Spooner on April 11, 2013: (Reply)
    Love those dangling lips going on between your thighs…
  21. razorsedge@vodamail.co.za on April 11, 2013: (Reply)
    Sexy and hot as hell. Bend over and close up next time please. I love your sexy legs.
  22. bj on April 11, 2013: (Reply)
    off the charts speechless
  23. pete on April 11, 2013: (Reply)
    mmm perfect 10 luv 2 pound your drunken arse ,more
  24. saltyspudjuic@gmail.com on April 11, 2013: (Reply)
    like it i wanta marry it ! words fail me 😉 love your ass body pussy flaps ………………………………………;)
  25. boxman on April 11, 2013: (Reply)
    awesome can we see the rest of you
  26. jj7063180064 on April 11, 2013: (Reply)
    OH MY DAMN….SWEET ASS
  27. wascana2013@yahoo.com on April 11, 2013: (Reply)
    beautiful legs hips and ass post more 10+++++++++++
  28. jackbrown6560@yahoo.com on April 10, 2013: (Reply)
    Love this sweet ass……..10++++++++++++++++All day,love to see more!!!!!
  29. Mike on April 10, 2013: (Reply)
    Omg, so fucking hot. I want to fuck your drunk ass!
  30. 8082827936 on April 10, 2013: (Reply)
    i will fuck the shit outta you, where do you live
  31. JG on April 10, 2013: (Reply)
    Beautiful legs that go all the way up to a GORGEOUS ASS!!
  32. Jbm2945@yahoo.com on April 10, 2013: (Reply)
    Perfect ass
  33. Minddoc on April 10, 2013: (Reply)
    Love the ass, Love the hair, Love the tight lips ready to be licked!!
  34. J R on April 10, 2013: (Reply)
    voted 9…what we call in the military “high n tite” all legz n azz..beautiful..vote a 10 if ya post show’en more..yumm;)
  35. harleyman on April 10, 2013: (Reply)
    Looks like a 10…but I need to taste it to be sure
  36. ACE on April 10, 2013: (Reply)
    Drunk or sober your ass is AWESOME! I love your pussy lips hanging down between ur cheeks! Plz show more!! 😉
  37. thaboss76@gmail.com on April 10, 2013: (Reply)
    Look good would love to get a shot with that ass in the air inbox me more
  38. Hard on Harry on April 10, 2013: (Reply)
    AWESOME ass & total package. 10 for me. SHOW MORE PLEASE!!!!!!!!!
  39. bojangles on April 10, 2013: (Reply)
    sexy tight body but way way too small
  40. Bhubb03@yahoo.com on April 10, 2013: (Reply)
    Damn I would love to see more that ass and body at bhubb03@yahoo.com
  41. Electricalguy00@gmail.com on April 10, 2013: (Reply)
    Awesome ass! Would love a nice bent over view of that sweet thing!

Comments Feed RSS

Comment on my drunk ass pls rate :)?